Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: 3.03 - 3.04 Self Inflicted Wounds

3.03 - 3.04 Self Inflicted Wounds 9 jaren 2 maanden geleden #823

• audaces
  • audaces's Profielfoto
  • Afwezig
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik vond deze aflevering juist beter dan de vorige, eerlijk gezegd. De vorige keer kwam alles nogal gehaast op mij over en daardoor was niet alles goed te volgen. Bij deze aflevering had ik dat gevoel veel minder, daardoor leek het voor mij net of de aflevering veel langer duurde. (Op een gegeven moment keek ik op mijn horloge en zag dat er nog maar een half uur voorbij was, terwijl ik het gevoel had dat ik al een uur zat te kijken.)
Er werd gelukkig ook veel meer aandacht aan Zhaan besteed en haar sterfscene (incl. speech) vond ik zeer mooi gedaan: een waardige exit voor een haar personage. En na het kijken van deze aflevering kan ik ook begrijpen waarom er eerst zoveel mensen waren die Jool haatten: al dat gegil :? . Gelukkig werd dat later wat minder. Al met al een zeer geslaagde aflevering.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

3.03 - 3.04 Self Inflicted Wounds 9 jaren 2 maanden geleden #827

• frank
  • frank's Profielfoto
  • Afwezig
  • Time Lord
Ik vond deel 2 wel leuk, maar er waren een paar dingen die ik hierboven genoemd heb, die me ervan weerhielden deze aflevering als een topper te bestempelen.

3.03 - 3.04 Self Inflicted Wounds 9 jaren 2 maanden geleden #831

• spoon
  • spoon's Profielfoto
  • Afwezig
  • Jaffa
ik vind het oo kwe leuk dat je een beetje een beter beeld krijgt van hoe wormholes werken. en het is oo kwel cool als john de arde ontdekt als hij in dat info apparaatje kijkt.
en dan nog watt: zou die harbey weer steeds meer controle over john krijgen, dat vatte ik niet helemaal.

3.03 - 3.04 Self Inflicted Wounds 9 jaren 2 maanden geleden #832

• spoon
  • spoon's Profielfoto
  • Afwezig
  • Jaffa
ik vind het oo kwe leuk dat je een beetje een beter beeld krijgt van hoe wormholes werken. en het is oo kwel cool als john de arde ontdekt als hij in dat info apparaatje kijkt.
en dan nog watt: zou die harbey weer steeds meer controle over john krijgen, dat vatte ik niet helemaal.

3.03 - 3.04 Self Inflicted Wounds 9 jaren 2 maanden geleden #847

• audaces
  • audaces's Profielfoto
  • Afwezig
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 1
Frank schreef :
Ik vond deel 2 wel leuk, maar er waren een paar dingen die ik hierboven genoemd heb, die me ervan weerhielden deze aflevering als een topper te bestempelen.
Ik zeg ook niet dat dit een geweldige aflevering was, maar ik vond 'm wel goed. De echt geweldige afleveringen komen pas later in het seizoen. :D
Spoon schreef :
en dan nog wat: zou die harvey weer steeds meer controle over john krijgen, dat vatte ik niet helemaal.
Uit de Farscapeworld recensie: "Harvey has now retaken control, and will not allow John to put him back in the dumpster." Ja, dus.

En volgens mij moet je even een berichtje wissen.

3.03 - 3.04 Self Inflicted Wounds 9 jaren 2 maanden geleden #852

• frank
  • frank's Profielfoto
  • Afwezig
  • Time Lord
Audaces schreef :
Spoon schreef :
en dan nog wat: zou die harvey weer steeds meer controle over john krijgen, dat vatte ik niet helemaal.
Uit de Farscapeworld recensie: "Harvey has now retaken control, and will not allow John to put him back in the dumpster." Ja, dus.

Dat wordt interessant. Ben benieuwd wat er vanaf nu tot en met eind seizoen 3 gaat gebeuren.
Dat is een van de kenmerken van een goede (story-arc gebaseerde) serie, dat de kijker wil gaan raden wat er gaat gebeuren. Farscape voldoet hier over het algemeen wel aan.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: sf_mat
Tijd voor maken pagina: 0.323 seconden