Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.

Onderwerp: Farscape NL dvd's?

Farscape NL dvd's? 7 jaren 2 maanden geleden #4870

• audaces
  • audaces's Profielfoto
  • Afwezig
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 1
Mij is ooit een programma met de naam SubSync aangeraden, maar het is me helaas tot nu toe niet gelukt om de subs ook daadwerkelijk tijdens het afspelen te bekijken. :?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Farscape NL dvd's? 7 jaren 2 maanden geleden #4872

• matrixx
  • matrixx's Profielfoto
  • Afwezig
  • Jaffa
er zijn ook heel veel programma's waar je zelf subs onder de film kan zetten en site's waar de subs op staan dus als de mensen zelf willen kun ze ook zelf hun eigen dvd met subs voor zien en er zullen hier best wel handige mensen die het zelf kunnen en het is nog niet eens illegaal zolang je het alleen voor je zelf doet

maar op mijn andere voorstel om een afdeling te maken voor mensen die zelf mooie covers maken of posters en die kunnen showen is dat niks ?

Farscape NL dvd's? 7 jaren 2 maanden geleden #4876

• ayashoka
  • ayashoka's Profielfoto
  • Afwezig
  • Time Lord
matrixx schreef :
maar op mijn andere voorstel om een afdeling te maken voor mensen die zelf mooie covers maken of posters en die kunnen showen is dat niks ?
Vergeten! Post dat anders even hier: http://forum.sfseries.nl/viewtopic.php?t=153 het overleg draadje voor wijzigingen en toevoegingen voor site en forum. Alleen het draadje gevonden voorwerpen ontbreekt hier nog ;) .

Een Fanart en Fanfiction draadje is trouwens een tijdje terug al voorgesteld, moeten we nog even over overleggen. Tot nu toe is hier nooit veel behoefte aan geweest en is er dus ook nooit echt op ingegaan (behalve door The Peacekeeper, Fanfic forum, als ik me niet vergis). Voor mijn part is het OK, ben best benieuwd wat jij en andere gemaakt hebben :D

Farscape NL dvd's? 7 jaren 2 maanden geleden #4879

• audaces
  • audaces's Profielfoto
  • Afwezig
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik vind het wel een leuk idee. Ik ben zelf niet zo creatief, maar het lijkt me erg leuk te zien wat anderen er van maken. :)

Farscape NL dvd's? 7 jaren 2 maanden geleden #4885

• mattymat
  • mattymat's Profielfoto
  • Afwezig
  • Administrator
Ben zelf ook ooit wel eens aan de slag geweest met zelf ondertitels inbouwen op een dvd, maar dat vond ik nog niet zo makkelijk! Het is wel een erg goed idee om het voor de Farscape schijfjes te doen, aangezien de vraag groot is en het aanbod er niet is.

Wat we wel op de site kwijt zouden kunnen, is een handleiding zoals "Hoe krijg ik ondertiteling op mijn Farscape dvd's?" voor de mensen die de Engelse dvd's hebben.
Kick at the darkness until it bleeds light

Farscape NL dvd's? 7 jaren 2 maanden geleden #4890

• matrixx
  • matrixx's Profielfoto
  • Afwezig
  • Jaffa
MattyMaT schreef :
Ben zelf ook ooit wel eens aan de slag geweest met zelf ondertitels inbouwen op een dvd, maar dat vond ik nog niet zo makkelijk! Het is wel een erg goed idee om het voor de Farscape schijfjes te doen, aangezien de vraag groot is en het aanbod er niet is.

Wat we wel op de site kwijt zouden kunnen, is een handleiding zoals "Hoe krijg ik ondertiteling op mijn Farscape dvd's?" voor de mensen die de Engelse dvd's hebben.

voor die mensen heb ik nog wel een paar site's waar het van a tot z word uitgelegt en nog wel in het nederlands :wink:

Farscape NL dvd's? 7 jaren 2 maanden geleden #4891

• ayashoka
  • ayashoka's Profielfoto
  • Afwezig
  • Time Lord
Posts die links gerust hoor, da's geen probleem (alleen geen complete videobestanden - daar ging het eigenlijk om) Misschien heb ik je oorspronkelijk oproep daarom ietsje verkeerd verstaan ;)

Misschien dat we het dan in een artikel verwerken Mattymat, goed idee!

Farscape NL dvd's? 7 jaren 2 maanden geleden #5046

• matrixx
  • matrixx's Profielfoto
  • Afwezig
  • Jaffa
zou nog een paar links geven over uitleg van hoe je subs plaats onder een film en en twee site's waar subs op staan en als ik er meer vind plaats ik ze ook ff

http://www.raymakers.net/subtitle.htm

http://www.nlondertitels.com/index.php

http://www.ondertitel.com/

Farscape NL dvd's? 7 jaren 2 maanden geleden #5053

• koiboy
  • koiboy's Profielfoto
  • Afwezig
  • Time Lord
grappig mischien doe ik er ook een keer iets mee.

Farscape NL dvd's? 7 jaren 2 maanden geleden #5100

• ayashoka
  • ayashoka's Profielfoto
  • Afwezig
  • Time Lord
Ze leggen nog erg de nadruk op gedownloade films. Die truuk met branden is geloof een avi bestand met de ondertitels in het beeld zelf :( Ben juist benieuwd hoe dit werkt met originele DVD's - zal daar ook eens naar zoeken ;)

Trouwens: iemand die daarover een artikel wil schrijven?
Krijg zelf binnenkort PKW binnen, misschien dat ik het daar op uitprobeer ;)
Moderators: sf_mat
Tijd voor maken pagina: 0.224 seconden