matrixx schreef :
matrixx schreef :
Audaces schreef :
Hoe kom je daar dan aan? Want zover ik weet zijn er nooit DVD's met Nederlandse subs (m.u.v. de eerste 8 afleveringen) te koop geweest.
door veel zoeken en surfen kom je nog wel eens wat tegen en veel downloaden niet dat ik veel down gemiddelt 400gb per maand

ik heb trouwens kontakt met een van de webmaster heb m een mail gestuurt met een voorstel dus wie weet
ik w8 af
Klopt, je had nog een antwoord van me tegoed

Lijkt het me nu denk ik gepaster om hier te antwoorden, mede omdat dit punt ook het forum en andere gebruikers direct aan zal gaan.
Over het onderwerp kopiëren (officieël): ik zal niemand hier vervelen met moraal verhalen over wat wel en niet mag, die preken hebben jullie in de media al genoeg gehoord

Punt is wel dat kopiëren onder copyright schending valt en daarmee wettelijk verboden én strafbaar is. OK, de meeste thuisgebruikers grinniken nu van "kom maar".
Probleem is alleen dat het aanbieden van illegaal materiaal op deze site en forum vergaande gevolgen kan hebben voor de site zelf: nu zal het eerst bij een waarschuwing blijven, maar in principe kan de site hierdoor gesloten worden. Wie let er op? Behalve de
dubieuze stichtingen zeer zeker ook onze provider (en mogelijke klikspanen met speciale motieven). Om deze reden willen we dus geen illi materiaal aangeboden zien op de site en het forum. Check ook de regels:
http://www.sfseries.nl/content.php?id=67 We zijn hier relaxed met veel dingen, maar dit is een punt waar we echt een lijn moeten trekken en het verbieden.
En toch even aantippen: het kopiëren schaad, zeker met series als Firefly die het moeten hebben van hun verkopen om een vervolg te promoten.
(en weer gewoon)
Wat je buiten de site doet in je mail, etc. is natuurlijk helemaal je eigen zaak en je eigen verantwoordelijkheid. Nu wordt er trouwens op dit forum vaak genoeg over genoemd onderwerp gepraat, iets wat IMHO nu eenmaal niet anders is. Soms begrijpelijk: sommige series zijn niet of nauwelijks te krijgen, dus grijpen sommige gebruikers er naar terug. Bewaar het dus a.u.b. voor je prive gebied. De site is voor informatie over series met een forum voor discussies, geen warez site. Met een paar muisklikken en google kan je nog genoeg van 'dat' soort sites vinden
Dat was het. Geen probleem dat je het topic hebt aangeroerd, maar dit is gewoon hoe de zaken staan en waarom op SFS geen illi materiaal aangeboden
mag worden. Over terloopse opmerkingen zullen we niet moeilijk gaan doen, we hebben geen zin om politie te gaan spelen over wat je in je vrije tijd doet. Noem het alleen a.u.b. niet met naam en toenaam, mocht je het toch willen aanhalen

Het gebeurd en we hebben geen zin om hier voor politie te gaan spelen